Pages

Saturday, July 9, 2011

Shop HOP

Last Moarnday, aku n adik aku g sogo n jalan TAR tu,
dekat je kan,jalan2 situ gak lepas,
g maybank dulu sbb nak register m2u,
dah ade m2u tp xdapat tac no thru sms,
so nak buat yg tu la,
later,g jenjalan kat sog,
cari bag n adik aku nak beli suar,
then g jalan tar cari tudung plak,
sbb mak aku kirim tudung,
bnyak n murah2,gerammm...
beli 4 pasang je,
pastu melapar la plak,
g mkn dulu b4 balik,
ingt nak mkn mcd je,tp cam boring plak,
nampak nandos,mkn ctu je la,
padahal,nandos lg...
tp mkn nandos xboringg,heheheehhe,
adik aku xsuke nandos sbb masam katenye,
tp aku suka,
aku bayar,so sukati aku...hahahahaha..
pedas melampau,
eh,baru aku tau kat nandos leh refill air,menjakun jap...
since pedas nak mamposss 3x gak aku refill air,
sampi waitress tu wat2 xpandang kitorang,takut kitorang mintak air lg,hahahahaha...
sukati la kan duit aku..ko tu keje,isi jela,bkn duit ko pn....(berlagak)
customer service beb...we pay,so layan je la..bangang...emo plak...
ingat nak cari baju kurung jugak,tp xde yg berkenan,
kan dah nak dekat nak raye ni...
xtau lg la bl lg nak g..
ingat nak cr cotton je,
sbb senang iron,senang kate xpayah iron pon xpe,
sbb aku pemalas...
baju licin2 ni perot murtabak senang nampak,
xselesa,
baju cotton leh srok2 sket...huhu

then nak balik tu,bl dah smpai seremban,
singgah shell ke bhp tah tuk isi minyak,
ade cam construction sket area station tu,
cari2la mane kaunter nak bayar ni,
melilau2 mate then jumpe ni..
haish,cube la senonoh sket tempat bayar tu,
serupa reban ayam pon ade..

then,terus balik rumah..tidooo..penat...

No comments:

Post a Comment