Pages

Saturday, July 2, 2011

Random & Rambling 7

My last day at work was sux!
why?!

Aku mmg nak siapkan sume keje yg outstanding before blah,
xbanyak pon,b4 aku hand over sume keje tu kat staff lain,
n they asked me to finish all those job,
the one that very tedious,
aku xkisqah,
tp bila jadahnye nak siap klu dorang asyik2 pass keje kat aku?
mmg xkan siapla kan,
dah la last day,
sepatutnye da siap dah,
tp makin petang makin bertambah,
x gak surut2,
aku xmau la tinggalkan keje separuh jalan,
klu boleh biarla meninggalkan company tu dgn nama baik...
betul x?
haish...xsuke tau org ngata2...

my boss was very sweet,
personally emailed me with fascinating words,
very sweet of u...hehehehe...
i felt blessed for having that kind of boss...
tp yg pencacai2 bawahan ni plak yg mcm harammm pe'el masing2..
watever it is, dah abes keje dah...
start dah dunia pengangguran aku..

note:baru abes kenduri doa selamat...alhamdulillah berjalan lancar,lauk pon xberebih x berkurang...tq cah sbb buatkan cream puff and sudi dtg mah kite...=)

No comments:

Post a Comment