Pages

Thursday, July 14, 2011

Belian Ihsan

Assalamualaikum....=)

Entry ni di buat selepas menangis membace novel,hehehehe...
first time beb,*vangga2
aku baru abes bace novel,
but skang aku nak let go novel ni,
masih kelihatan baru,
xde kesan2 lipat,xde cakar2 ayam,xde gambar kartun hodoh dan sebagainye...
jalan cerite mmg best,
xdela meleseh2,
harga asal RM26.90,
tapi aku nak jual rm20(klu amik sendiri),
klu nak post aku charge extra rm5,
sbb buku ni tebal dik 810 pages,
mmg puas la membace,
xpayah la tido,
benti bace time mkn minum,terberak n solat,
yg lain tu biar tertangguh dulu,hehehehe...
tp jgn smpi bunga kat luar mati kelaparan plak..

wink*sila lah beli(bkn nak menggoda tp nak meniaga)

note:nak jual novel ni sbb nak beli novel baru,maklumla,penganggur mane de duit...hehehehe..
 *klu berminat boleh tinggalkan emel kat ruangan comment, xpon nak letak no.tepon pon xpe, dun worry aku xkan publish comment tu sume..kang berderu2 plak msg xdiundang kan...klu yg tau no.tepon aku tu,leh terus msg je la sayang2 sume ye...hehehehe...t detailnye tuk pembelian leh texting2 or calling2 aje..xpun nak lebih mudah lg menyenangkan,tinggalkan jejak kat chatbox,cakap nak beli novel ni,harusla serius mau beli tau,nawaitu harus benar sebenar2 nye,the aku akn ke blog or emel korang,n aku akan bg no tepon..papai sumeee..gudnite=)

No comments:

Post a Comment