Pages

Sunday, July 10, 2011

Pentakut

Seminggu lepas,pas kenduri tu,
nenek aku stay rumah aku smpi ahad,
sbb ahad ade kenduri mah mak cik aku,
so die terus stay kat sana la..

dlm seminngu die duk mah aku ni,
aku xtido dgn die,cume 2 mlm pertama je,
sbb die kate aku sepak terajang die time tdo,
ok,xdela terajang tp terrrrr sepak la,
mungkinla,aku xsedar,
kate nye tdo lasak kan,
so aku tido bilik lain sensorang,
die tdo bilik aku,
tp tah knp aku nak tido mlm td,
cam xsedap hati,
n takut sebenarnye,
sbb dengar mcm2 bunyi,
xde ape pon sebenarnye,
tp dah dasar penakut kan,
terus merangkak balik bilik,tdo dgn org tua tu..
takuiiitt...hahahaha...
bl bgn pg teringat2,
ketawa kan dr sendiri...
tah ape tah...

ngantuk,nak tdo sat,
mlm td tdo lambat sbb membayangkan yg bkn2,
serammm...seriau pon ado...

No comments:

Post a Comment