Pages

Monday, August 1, 2011

Random & Rambling 8

Kan korang tau yg aku tengah cr keje n skang dalam fasa pengangguran yg da masuk sebulan pon. Hari ni da start puase, insyaAllah.so aku plan nak rehat je dulu kat rumah.pasal loan sume tu,aku pinjam je duit mak pak dulu.terpaksa la.bkn senang nak cr keje.aku da usaha..tp lom ade hasil nye buat masa ni...klu ade rezeki,ada lah..bumi Allah ni luas. tapi,klu ade interview yg best,aku pegi jugokla..
16th july hari tu,kan ramai yg dapat g exam pegawai tadbir dan diplomatik(ptd) nye exam...aku tau pon sbb tengok status kat fb yg sume org pon gigih study sbb nak g exam tu.isk..terpana jugakla,sbb aku xdapat pon...aku nyatakan kanla kesdihan aku tu kat kwn aku sorang ni.die kate,sume org yg apply ptd thru spa rase nye dipanggil tuk exam tu.die kate cube check kat spa nye website.
So aku checkla,mane tau aku dapat sbb alamat aku guna alamat kampong n the other hp number pond ah lame terminate,email pon da xpki since da kena hacked dulu.then,bl check,rupenye aku xapply pon tuk post tu...haru gilos.overlooked kot...so,terus update n apply for  ptd n resubmit...suwa suwei kamuning tollll...

note: Selamat menyambut Ramadhan al-mubarak pade semua umat islam,terutama yang membace blog ni..Semoga kite semua sentiase di bawah limpahan rahmat-Nya..insyaAllah...

No comments:

Post a Comment