Pages

Monday, August 8, 2011

10 things about me u'll need to know

1. aku boleh pakai emas kuning,manik n plastic only,for jewelery i mean...klu pki besi ke,emas putih ke,mesti alah,gatal2,merah2....berlian xpenah cuba la,nak bg i berlian ke?

2. bukan high maintainance..aku pki gak imitation...tp depends la gak kan,barang2 aku xdela sume branded,like someone i knw...

3. Aku baru pas berak bila aku tulis yg no.3 ni

4. Aku xsuke org cakap2 ulang2 bende yg sama..

5. aku,klu da tdo siang xboleh tdo malam..mcm malam td...xlelap2 mata gue...

6. Aku boleh tdo lapan jam je sehari,lebih dr tu,mula la demam2 la,pening2 la...ye,aku mmg mengada...

7. Aku yg kejut mak pak aku melalui miskol tuk sahur pg td, sbb jam beliau xberbunyi...

8.Aku bgn sahur kul 4.46pg..aku mmg kunci jam pd waktu tersebut.

9. Aku dah pegi banyak interview tp still xdapat keje...that's bad :'(

10. i just sleep 1 hour b4 sahur..then sampai skang xtido lg...pas solat subuh baru tdo kot,but b4 tu hapdate ni dulu..

soalan:berdasarkan petikan di atas,pukul berapakah aku tdo td malam?

Usai menaip,aku terus menunaikan solat subuh...berdoa semoga dimurahkan rezeki dan dikurniakan pekerjaan idaman...aminnnn....

No comments:

Post a Comment