Pages

Thursday, August 11, 2011

Random and Rambling 9

yeayyy da dapat keje,Allhamdulillah...
Aku start keje 22nd august ni,
so,skang tengah nak cari mah sewa je,
klu boleh nak yg dekat2 opis je,so boleh g jalan kaki je,
and berlaku penjimatan kos di situ krn xmemrlukan tambang ke temapt kerja..
even sewa rumah adelah sedikit mahal,
ade condo area situ,dah tanye dah smalam,
klu aku boleh masuk on 21st,aku masuk la,
klu x pas raye la...sementara tu berulang la dr seremban,
membengkak la mata kena bgn pagi2,
dgn sahur nye lg,
extra pagi la gamaknye...

and aku rase aku xdapat cuti raye,
yela baru start keje kottt,
memandai ko nak mintak coti,
banyak cantik muka kau,
tp nasib baik merdeka jatuh on 2nd raye,still holiday,
so ade la cuti ganti on the following day,
so cuti raye adalah 3 hari,
jadikla kan?drpd xdo lgsung...
meaning, isnin n jumaat tu aku keje..sob sob...
malam raye baru boleh balik kg..

probation period aku adelah 3 months,
tuk allow training before dorang handover sume keje.
this training tuk bg aku familiar dgn company operations,
dgn client, especially dgn sistem yg dorang guna,
dorang kate sistem ni straight forward je,
xmacam company yg lame dulu,quite complicated,
so,looking forward for that..
during this probation period,gaji adalah dipotong 2ratus sbb training kan,
bkn  banyak pon keje...
at least nak jugak la dorang train aku ni,
kang terus bg keje tah pape,
menggagau plak aku memahamkannye...
 ok tu je update terbaru...annyong..
*gambar hiasan sbb da lame xletak pic(^-^)

No comments:

Post a Comment