Pages

Monday, June 13, 2011

Random and Rambling 5

Jumaat hari tu, aku MC,
batuk2 mcm nak terkeluar anak tekak..ngeri..
doc kate tekak bengkak,maybe terlalu meneran n menekan anak tekak,
hari ni batuk still ado,
and still teruk,
so,aku akan amik half day leave sbb takut berjangkit kat org lain,
lagi satu satu opis ni boleh dgr bunyi batuk aku,
malu...


oh..family aku da selamt pindah rumah,
Alhamdullillah..
semua berjalan lancar,
ade lagi yg x berkemas..
since aku MC last friday, aku pon balik rumah awal,
boleh tolong2 kemas..
skali kau,macam tongkang pecah..barang2 still ade kat luor lg,
xlarat nak bawak masuk dalam katenye...
nak cr baju pon menyanyi,sbb tah kotak yg mane satu terkandung segala mak nenek baju...
sekali aku pki baju mak aku,
yg gedabak menggelebah...
sume org pon selekah giler,
tp aku extra selekeh,dah mcm pki kain buruk je gamak nye...

pastu ke giant sekejap,merempit dgn abg ak,
skali jumpe junior mase sekolah menengah,
lambai2 dr jauh nye,
malu nak dekat2 since selekeh gilo,
muka berminyak,
dgn pki kain burok lg..
ish malu2...
abg ak kate,wat pe nak malu,bkn org xtau kite pindah pon,
hellooooo..mmg org xtau ponnn..

note:td pagi housemate aku mengamuk sbb aku kejut die tido sbb kunci rumah tertinggal dalam bilik...hehehehe...takuuuuittt....muka terik giloss!

No comments:

Post a Comment