Pages

Monday, June 20, 2011

Moarnday Blues

Yawwwnnnnn.....
Tak terkawal lg kemengantukan ini rasenye,
dengan sakit2 bahu,
salah posisi tido agaknye...
berlekuk rasenye bahu ini,
Hari ni kat opis lengang je,
ramai yg cuti dan mc,
warghhh..lg la rase malas giler nak keje,
cepat la abesssss...
hahahahaha...kang menggagau cr keje bl xde,ni ade keje,malas plak,
tah pape,x bersyukurrrr...*insap

Td bukak facebook sekejap pastu jumpe ni ha,
cite pasal bapak n anak duk wat subang mahram smpai terkeluar 3 budak,
gilo kan?
xde keje ke?
mane emak nye?
tergamak anak nak bertut-tut dgn bapak die,
kang jd cucu ku,anak ku jua dan bapak ku,atuk ku jua...
isk isk...sadis2...
giler ah...x terpk dek akal di buatnye...
ni aku tepek berita tu,
taken from http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Lelaki_anaksumbangmahramlahir3anak/Article
oh ye, ia berlaku di Kelantan...mengejutkan,bukan?

KOTA BHARU: Seorang ayah dihukum penjara setahun enam bulan dan denda RM2,500, manakala anak perempuannya didenda RM2,000 oleh Mahkamah Tinggi Syariah di sini, semalam selepas mengaku salah bersekedudukan sehingga mempunyai tiga anak. 

Hakim Syarie Abu Bakar Abdullah Kutty dalam penghakimannya turut mengeluarkan perintah supaya anak beranak itu tidak tinggal bersama dalam sebuah rumah untuk selamanya bagi mengelakkan kejadian sama berulang.
Lelaki berusia 45 tahun dari Tumpat yang bekerja sendiri itu turut berdepan tambahan penjara enam bulan jika gagal membayar denda.
Anaknya berusia 25 tahun pula berdepan tindakan penjara enam bulan jika gagal membayar denda RM2,000 itu. 

Mengikut pertuduhan, lelaki itu pada jam 1.30 pagi semalam bertempat di sebuah rumah di Wakaf Bharu, Tumpat didapati berkelakuan sumbang dan bersekedudukan dengan anak perempuannya sehingga melahirkan tiga anak. 

Wanita itu pula pada tarikh, lokasi dan masa sama didapati berkelakuan sumbang dan bersekedudukan dengan bapanya sehingga melahirkan tiga anak. 

Berikutan itu, kedua-dua tertuduh melakukan kesalahan yang boleh dihukum mengikut Seksyen 10 Kanun Jenayah Syariah Nombor 2/85 Negeri Kelantan, jika sabit kesalahan boleh dihukum penjara tidak lebih dua tahun dan denda RM3,000. 
Berdasarkan fakta kes, bertindak atas maklumat awam, penguat kuasa agama Tumpat membuat pemeriksaan di sebuah rumah di Wakaf Bharu, sebaik sampai di kediaman itu didapati pintu rumah tertutup rapat dan berkunci dari dalam. 

Kemudian pintu rumah dibuka seorang lelaki dan pemeriksaan di sebuah bilik mendapati seorang lelaki serta seorang perempuan sedang tidur. 

Selain itu, terdapat dua kanak-kanak di samping mereka, hasil soal siasat didapati mereka mempunyai hubungan sebagai bapa dan anak (mahram). 

Berikutan itu, kedua-dua mereka ditangkap kerana melanggar undang-undang Kanun Jenayah Syariah 2/85 Negeri Kelantan (tidur sebilik antara bapa dan anak perempuan). 

Timbalan Pendakwa Syarie negeri, Zaini Sulaiman, berkata tertuduh perlu dijatuhi hukuman setimpal memandangkan perbuatan mereka yang keji. 

No comments:

Post a Comment