Pages

Sunday, May 8, 2011

Sunday's triple celebration...3x sayang,3x kinder bueno

Selamat hari bu kepade mak2 sekalian...
bkn tuk mak aku je,kepada mak2 y lain2 jugak..kpd kawan2 aku yg da jadi mak skali,
tuk yg bakal menjadi mak pon terime tempias nye...
SELAMAT HARI IBU SEDUNIA...

Hari ni ari ahad bersamman hari ibu,
kitorang adik beradik ade plan baik punye....
cam g nak turun kl,
kire cam gathering la kan plus nak anta aku g airport...( -_' )
aku dah suh abg aku beli kek siap2 ni,
sekali hentak punye celebration..
kire 2 plus 1...
celebrate anniversary mak abah, hari ibu n hari bapa skali...
hari bapa tuk kira celebrate in advance, yg anniversary tu belated celebration....
sbb bkn slalu leh jumpe sesume camni,
maklumla sorang kat jepun...wakakakakaka...(^_^)

nak kumpul reramai mmg payah plus abg ak dah kawen,
so, workload bertambah...
aku pon da keje dan dewasa..hahaha...
duduk di rumah mampu memanaskan bontot...

ok lah, nak siap2 ni, mau pack barang2....
selamat hari2 semuuanyeee...

No comments:

Post a Comment