Pages

Wednesday, May 11, 2011

Plan the unplanned...

Aku takut aku demam je ni,
sbb aku klu da start demam mmg lame,
berminggu2...sbb jarang jatuh sakit
lagi satu takut low blood pressure,sbb dah penah jadi,
rase lemah n rase nak pengsan je...

Hari ni aku akan minimize kan penggunaan pc,
xnak berpinar2 bijik mate....
tp update blog x berpinar lak mate ko!
diskriminasi sungguh...hahahaha..
Bukan ape, klu wat clearing tu kecik bebenor tulisan nye...
bnyk plak tu...beratur2 mcm semut...

Smalam Awas(read:a name) ajak g tengok movie,tp xlarat so i'd decline...
tp xtau lg rini,
klu ok boleh la join kot,
tp die xreply la plak...
lgpon hari ni rabu,murah sket ticket wayang kan?hehehehe...

Jumaat ni, ade department event,
lebih berbentuk entertainment,
this is the first time since tsunami hari tu,
mase tsunami melanda jepun hari tu,
segala xtvt berbentuk entertainment di bekukan,
No concert, no orchestra,no karaoke...
kira tempoh berkabung da tamat la kot...
so they continue with the plan to karaoke this friday, after work...
venue not yet decide...and aku pon xdecide lg nak g ke x..
kang dorang tergolek dok mabuk kang,ape jadah plak aku nak wat...

ok,bye.

2 comments:

  1. tq missblurry..mmg ayik makan ubat je ni...xlarat tp g gak keje tp xwat keje..serius xlarat sgt ni...

    ReplyDelete