Pages

Tuesday, May 24, 2011

Calm me down...

Smalam, balik je keje, jejak je kuar opis,
bende first pk ialah 'nak makan ape mlm ni?'
penat ok pk, asyik2 bende same je nak kene pk,
sbb kedai2 makan kat mah aku tu,xsedap lagsung,xtau nak makan ape,
beli makanan kat mah aku, boleh kena darah tinggi,tau x...
ish..susah tol..
alih2 aku beli nasik lemak lauk ayam je,
nasib baik boleh tahan rase die...
ok la, xde la xsedap sgt, tp boleh makan,boleh tahan...

yg berasap2 kepala hotak aku ni bile sampai umah...
aku tengok baju2 yg aku cuci pg td dah ade terlempap kat atas sofa kat hall,
aku bengang la sbb baju tu xbape kering lg housemate aku yg bengal itu dah angkat,
rase nak nangis pon ado mase tuihhh...
klu angkat tp sidai kat dalam xpe gak,
ni main lempap je,busuk la baju2 tu t...
aku rase die xraba betul2 baju2 tu sama ade da kering ke belum,
sbb ade part2 yg da kering,
aku xdenye nak berterima kasih sbb die angkat baju aku,
die angkat sbb nak sidai baju die plak,
aku klu nak basuh baju aku tengok dulu sama ade ampaian kering atau x,
sbb aku xnak bertindih2 sidai,
tp die selamba badak je angkat2 baju aku yg xkering tuiiihh...n sidai baju die plak
zalim tul....

note:tengah pk2 nak pindah umah x..penat la pindah n satu hal nak cari rumah sewa baru...
       stresss,nyah...

No comments:

Post a Comment