Pages

Tuesday, April 26, 2011

Sorry,beb!

Seriously,aku xpernah rase mcm ni since tamat blaja..
but it appear again,
i hate this kind of feeling...
rase sunyi,rase nak give up,rase xtau nak pegi mane...
Td aku google my friend's name...
and aku jumpe blog die.
aku xtau die ade blog...
'rasa' ni dtg bile aku baca blog die...
aku xtau nak describe 'rasa' yg mcm mane...
aku rase sedih bl bace blog die...
die bersungguh meluahkan perasaan die kat blog tu...
aku rase mcm knp la aku xde mase bl die rase sunyi..
knp aku memperlekahkan perasaan die mase tu....
serius, aku xpaham die mase tu...
and aku xpaham knp die rase mcm tu...
ke aku yg xde perasaan...?
sorry beb!aku suke kwn dgn ko...
walaupon kite xbape rapat...
and aku nak terus kawan dgn ko....
aku teringin nak pinjamkan bahu aku bl ko rase nak menangis...
aku boleh pinjamkan telinga klu ko nak bercerita...
Sekarang ni, kite dah jauh...aku takut ko lupe aku...
kite xsempat nak cipta lg bnyak memori,kite dah abes study plak....
sayang kan?
klu boleh aku nak kenal ko lebih lg...
till u feel u can lean on me....
ntah bila agaknye....

No comments:

Post a Comment