Pages

Friday, April 29, 2011

Serius,aku xpaham...

Pagi ni aku breakfast coklat je...konon2 cam kenyang...hareemmmm...
Sekarang ni aku makin gile coklat plak...
eh x, sebenar nye aku skang mudah terpengaruh dgn iklan...
pantang kuar tv, mula menggelupur carik kedai..
cam ape2 tah...

Aku bkn nak cite pasal ape aku breakfast rini,
tapi pasal org2 kat bumi ni,
aku xpaham sebenar nye..
aku xkisah korang nak pki suar pendek mane pun,
nampak celah bedah ke ape ke...
kisah jugak la klu ternampak celah bedah tu...
klu selulit ko tu bergulung2 ke berkedut2 ke, aku xkisah ko nak tunjuk...
konon sexy la tuuu...
ape yg aku xboleh trime tu ialah kudis ko yg bertepek2 tu..
xselera ok,
ade hati nak pki suar pendek..
ni serius punye bertepek2 kudis...
tu belom kira parut2 jadian lg...
sakit je mata aku tengok...
bkn sikit2 kudis n parut, 
ni dari buku lali sampai peha celoreng2 dgn parut...
haish..ape nak jadi gaknye...
Bkn nye aku nak menghina org yg ade kudis ni,
mgkin org tu jenis yang payah nak hilang parut bl dah terluka ke ape...
tp aku nasihatkan xpayah la pki suar pendek...sorok la sket..
burok nau rupenye...




No comments:

Post a Comment