Pages

Tuesday, January 31, 2012

Diet

Aku rase badan aku makin mengembang,
mmg x tipu punye,
kiri kanan depan blakang kembang,
klu aku sendiri yg merase apatah lg yg melihat,
tadah je la telinga,
kat mulut ckp la xkisah dah debab tp hati?!
Aduhai..
jadi aku pon menanamla azam tuk berdiet,
diet ni mmg kena kuat mental n fizikal,
tp aku xdela kuat sgt pon..
so,first thing first.
xboleh nak terus xmkn nasik,
mau lembik badan,
mmg benti keje terus,
so aku akan kurangkan makan nasi,
dan mkn lauk shj,
first try is today,
so far leh tahan lg,
plus sdg pakai girdle,
so saluran makanan tu terrrr sempit sedikit,
so dapat mengurangkan rase lapar(agaknye lah)
tp aku xboleh la xminum ais,
even breakfast pon mesti nak air sejuk.
xpe,aku akan bnyak kan minum air masak semase di opis,
since di opis,nak cari kedai pon kemain payah lg,
menyanyi nak cari...bersyukur di situ..

oklah,nak solat n sambung wat keje.
hope harapan n usaha nak diet tu berkekalan,
t xmuat baju pengantin...hehehehehe...
chow!

No comments:

Post a Comment