Pages

Tuesday, March 8, 2011

Ba alip ha alip ba ya...

Smalam aku inagt nak balik awal sbb plan nk g jogging...
tp smalam hujan plus balik lewat...

hari ni 1st thing to do bl sampai umah ialah beli megi...
pastu tido baru mkn...
da lame xmkn megi since da keje ni....

eh,aku nk cite pasal lain sebenarnye...
smalam aku balik lewat tanpa sbb musabab...
aku dah la xboleh tengok org bergegas balik ni,
mula la aku menggelabah nk balik jugak...

tp smalm si haiwan ni ni xbg balik plak...
sbb ade satu entry yg misteri..
without any supporting document appear out of nowhere...

aku ni dah la new comer,klu die sendiri xtau mcm mene nak trace mende tu,
apatah lg aku,kan?betul x?
and aku xpaham knp aku nk kena balik lewat sdgkan aku sndr xtau nak wat ape...
tercangak2 la aku kat opis tu..
dah la ujan kat luar n gelap,lg la aku takut nak balik lewat...

pastu by thetime aku nak mintal balik die pura2 xdengar n selamba jawab kol org lain...
n then terus g department sebelah n BERBORAK!mengumpat aku kot...

tp memang babi la...
xpasal2 aku kene merempat kat opis selame sejam lebih tanpa hala tuju...

sedikit celaka di situ...

k, chow,sambung keje....

No comments:

Post a Comment